Zaregistrovat do Novinek e-mailem
 


Jsme certifikovaný partner eTargetu:


Staňte se naším fanouškem
na Facebooku:

Facebook, staňte se fanouškem ByznysWebu na Facebooku, nabídka PPC reklamy a SEO.


Provozujeme vlastní portál BožíCeny.cz na srovnání cen a katalog firem:


Stáhněte si letáky PPC, SEO

 

 

Kdy využít PPC?

Ačkoli je přirozená optimalizace pro vyhledavače SEO z dlouhodobého pohledu obvykle nejvýhodnější, své místo v internetovém marketingu má i PPC placená reklama ve vyhledavačích. Placené pozice mohou být v některých situacích užitečným doplňkem nebo dokonce plnohodnotnou náhradou přirozených výsledků vyhledávání.

Placené kampaně PPC ve vyhledavačích je dobré zapojit zejména v těchto situacích...

Sezónní nabídky - než se nový obsah Vašeho webu objeví ve vyhledavačích, trvá to vždy nějakou dobu. Chcete-li tedy nabídnout uživatelům vyhledavačů informaci, že právě tento týden nabízíte určitý produkt se slevou, bude efektivnější investovat do placeného odkazu.

Start nového webu - stejně jako v předchozím případě je i zde klíčovým faktorem zpoždění, které mají vyhledavače při indexaci nového obsahu. Druhým faktorem je tzv. odkazová popularita, která se teprve musí vybudovat a která spolurozhoduje o tom, jak vysoko bude odkaz na Váš web umístěn. Chcete-li tedy toto období překlenout, jsou placené odkazy ve vyhledavačích správnou volbou.

Vysoká konkurence - pokud podnikáte v oblastech, které jsou ve vyhledavačích vysoce konkurenční (tj. na daná klíčová slova se nabízí vysoký počet výsledků), a konkurence se již dlouho před Vámi snaží své weby optimalizovat, pak snažit se prosadit ve výsledcích vyhledávání cestou přirozené optimalizace nemusí být efektivní. Bývá lepší zvolit cestu placených odkazů.

Placené kampaně PPC - účinnější a levnější

Pokud jste se rozhodli v daném vyhledavači využít PPC placenou kampaň, nemusí to znamenat, že jste to udělali správným způsobem, díky němuž dosáhnete kýženého cíle - dobré návštěvnosti. Mějte na paměti, že kvalita kampaně ovlivňuje nejen její účinnost, ale i cenu.

Pokud chcete na PPC placených kampaních ušetřit a být si jisti, že budou dostatečným zdrojem návštěvnosti, nechejte správu na nás. Můžeme pro vás zajistit správu kampaní v těchto reklamních systémech a vyhledavačích...

  • Google - AdWords: české, slovenské
  • Seznam - Sklik: české
  • Zoznam - Etarget: slovenské



Kontaktujte nás ohledně internetové reklamy a PPC

Jméno a příjmení *:
Telefon:
Název webu:
E-mail:
Mám zájem o služby:Registrace firmy na Facebooku
Registrace do vyhledávačů
Další poznámky *:
Jaký je výsledek  + *